maanantai 17. kesäkuuta 2013

While the city sleeps

Jes, mun uusi objektiivi tuli tänään! Katoi silmät pyöreinä, kun postinkantaja toi tommosen järjettömän kokosen laatikon, kuitenkin tilasin vaan yhden putken! 

Noo, voihan sen toki noinkin pakata. :D Pienemmät laatikot oli ilmeisesti loppu. Tai ainakin luulis, että olis pakattu suht sopivan kokoseen boxiin.


Objektiivi oli siis Tamron 18-200mm F/3.5-6.3




Otin heti koekuvia Sinistä. Oon aikas tyytyväinen, tarkensi nopeasti, vaikka pari kertaa vuorottelikin kohteen ja taustan välillä. Ainoa miinus on, että lähin tarkennus etäisyys on 45 cm, joten vanhan putken joudun vaihtamaan kuvatessa kynsiä. Mutta ei se mitään, ei jää sekään objektiivi pölyttymään kaappiin. :)

Tänään käytiin aika pikasesti Porissa. En ostanut muuta kuin rannekorun ja varvastossut. :D Ainakin säästyi rahat. :) 
Mä kuuntelen mielestäni eri bändejä aika monipuolisesti, mutta nyt mulla on ollut jo jonkin aikaa joku tarve kuunnella koko ajan Kissiä. Niistä biiseistä tulee vaan niin hyvälle mielelle. Onks kenelläkään muulla koskaan tämmöisiä ns. kausia, kun kuuntelee jotain tiettyä bändiä/laulajaa koko ajan?:D



5 kommenttia:

  1. Huippua! Olen seuraillut kynsiblogiasi jo jonkun aikaa silloin tällöin ja nyt vasta tuli vastaan että sinulla on toinenkin blogi. Tosiaan ihan huippua että et jätä kuviasi lojumaan vain koneen kätköön vaan laitat ne tänne toisen blogin puolelle! Tykkään itse tosi paljon katsella toisten ottamia kuvia ja jään seurailemaan kuvailujasi! :)

    Niin ja mikäli sinua kiinnostaa käydä kurkkaamassa minun blogia. Siellä on aika ajoin paljon kaiken maailman kuvia, niin tässäpä tämä; http://mynofnofworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tälläset kommentit piristää mua aina, oikeasti kun on sanottu vähän enemmän kun pari sanaa:)
      En sinänsä ihmettele, että nyt vasta kuulit tästä blogista, koska tää on ollut mulla vasta vähän vajaa kaks viikkoa:) Kiva kuulla!:)

      Joo, tottakai menen katsomaan:)

      Poista
  2. sun kynsiblogi on ihana ja heti ku laitoit sinne että sulla on lifestyle blogi ni liityin! oot tosi kaunis ja tätä sun blogii lukee mielellää :)

    ja kyllä mulle tulee sellasia musiikkikausia. Oon tosi kova Adam Lambert- fani, joten adamia kuuntelen melkein koko ajan, mutta nyt oon koukussa Cheekin Jossu- biisiin. :D

    t. iitu
    erilaisiakynsia.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samat sanat sulle, tälläset kommentit on musta tosi kivoja:)
      Kiitos paljon!:)

      Heii, mäkin olin noin vuos sitte Adam -fani!:D mut sit se vaan niinku jäi, koska tyylilajikin vähän muuttui mulla:D ja nyt mun on aivan pakko myöntää, oon varmaa ainoa teinityttö joka ei oo kuullut tota Jossua :D Okei, voisin mä sen kuunnella kun enhän mä siinä mitään menetä:)

      Poista
  3. Joo, vaikka se onkin laajakulmaobjektiivi, niin kyllä mun mielestä tarvittaessa vähän lähempääkin kuvia voi ottaa, koska ne on kuitenkin tosi teräviä. Niin on! :)

    VastaaPoista