tiistai 11. kesäkuuta 2013

'Cause you could be mine




Moikkamoi! Tulin äkkiä tekemään tämmöisen pikkupostauksen muutamalla kuvalla:) Olin tänään taas käväisemässä järvellä, mutta nyt siellä ei näkynyt niin paljoa lintuja, kun oli vähän huonompi sää. Orava siellä kuitenkin oli, eikä se ollut yhtään arka edes! Antoi mun kuvailla itseään ihan kaikessa rauhassa. 

Tänään, tai viimeistään huomenna tilaan uuden objektiivin tuon kittiputken tilalle. Onhan mulla toi Tamronin 70-300mm macro, mutta eihän sekään kaikkeen kuvaukseen sovellu. Ajattelin kanssa tilata lankalaukaisimen. Mutta joo, eipä mulla nyt sitten oo muuta sanottavaa tällä kertaa:)

2 kommenttia:

  1. Ihanat noi kaks jälkimmäistä kuvaa! Mitä kameraa käytät? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiitos:) Mulla on ihan vaan toi Canonin 1100d, harmittaa kun en silloin sitä ostaessani ottanut enemmän selvää muistakin kameroista ja ostanut jotain ehkä vähän kalliimpaa, mutta kyllä toikin on ihan hyvä :)

      Poista