keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Lapland pics







Kattokaa mitä mein mökin pihassa oli, kun tultiin veneilemästä! Pikkuporo ja sen äiti :) Ne päästi mut mun mielestä yllättävän lähelle, mitä muistan parilta edelliseltä kerralta, kun oltiin Kuusamossa. Kerran kyllä olin muutama vuosi takaperin semmoisen porotokan keskellä, että ihan pääsin koskemaankin :D Niitä poroja oli sillon ihan hirveästi mun mielestä, lähemmäs sataa! Mutta nää oli tän reissun ensimmäiset onnistuneet porokuvat. Laitoin tähän nyt pari muutakin onnistunutta kuvaa. Ylimmästä tykkään itse ihan hirmuisesti, koska tykkään auringonlaskuista tosi paljon. 
Tänään uin paljon, suurimman osan päivästä ja nyt oon ihan väsynyt. Taitaa nukkuminen viedä voiton kortin pelaamiselta. Nyt ainakin sammutan koneen, morjes! :)

2 kommenttia:

  1. Ai ootko nyt Kuusamossa? :) Minä asun aika lähellä Kuusamoa ja puhuttiin porukoitten kanssa että jos tultais käymään Kuusamossa!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, täällä oon vielä vähän reilun viikon:)

      Poista