maanantai 30. syyskuuta 2013

Syksyisiä kuvia







Moikka! Olin eilen metsässä kuvaamassa, jossa kävin viime syksynäkin tosi paljon. Olisin halunnut tulla postaamaan kuvat jo eilen, mutta ajattelin, että yksi postaus päivälle riittää. Mielummin yksi postaus päivässä useampana päivänä, kuin pari postausta päivässä ja parin päivän tauko. :)
Näin siellä metsässä kaatuneen puun juurien päällä jonkun eläimen raateleman oravan. :/ Ei tehnyt mieli katsoa sinne päin, niin toivottavasti sen lähellä ei ollut mitään kiinnostavaa, mitä olisin voinut kuvata. Toiseksi ylimmäisessä kuvassa on äitini vanha luokka sormus, jonka sain häneltä viime viikolla. :)

Tänään mulla on taksvärkkipäivä, mutta mä olen taksvärkkirahani jo ansainnut. Hyvä vaan, koska mulla on tälle päivälle jo jonkin verran suunnitelmia, en silti varmaankaan lähde tänään kotoa minnekkään. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti