torstai 19. syyskuuta 2013

Long time no see





Huhhu, että tää aika menee nopeesti! Siitäkin jo yli viikko, kun viimeksi kirjottelin tänne. Ei oo oikeestaan tapahtunut edes mitään. Oon ollu aika paljon kavereiden kanssa ja siinä se aika onkin sitten mennyt. Viime viikolla sain uudet maiharit, oikeestaan nilkkurit, tai sillä nimellä ne ainakin oli H&M'n sivuilla. :D Anyway, kengät kuitenkin. Mulla kyllä oli maiharit jo ennestään, mutta nää uudet on vähän sirommat, tai siis ainakin erilaiset. En tiedä oikeaa sanaa millä kuvailla. :D

Vaihdoin muuten sunnuntaina taas mun huoneen järjestystä, edellinen järjestys olikin sitten oikeen 3 viikkoa. :D  Haluaisin ehkä näyttää, että millainen tästä tuli, mutta ensin mun tarvii odottaa, että yksi seinä maalataan. Mutta tässä oli oikeestaan mun tärkeimmät kuulumiset tällä kertaa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti