keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Ajatuksia

Moikka moi taas! Halusin tulla kirjottamaan teille nyt sellaisesta aiheesta, mitä oon tässä viime päivät mietiskellyt. 

Oon käynyt yläastetta nyt reilun vuoden. Seiskalla tuli tottakai uusi, eri luokka, kuin ala-asteella oli ollut. Tästä nykyisestä luokastani kuitenkin tunsin suurimman osan entuudestaan. Ellei sitten ollut ala-asteella samalla luokalla, kuin minä, niin ainakin rinnakkaisella, ja sitä kautta tuttuja kuuden vuoden takaa. Eli oman luokkani kautta en tutustunut kuin noin 6 täysin tuntemattomaan ihmiseen, mitä nyt nimet tiesin. Luokkalaisteni lisäksi tutustuin muutamiin muihinkin, ja vietin aikaa ihmisten kanssa jotka tunsin. Ajattelin, ettei ole tarvetta tutustua muihin, jotka ovat vieläkin täysin tuntemattomia siltä ostin, etten ole koskaan puhunut ainakaan kasvotusten. Vaikka siis kaikki oppiltaat viideltä muultakin kasiluokalta tiedän nimeltä. Se on mielestäni aika hassua. Meinaan jos olisin joutunut eri luokalle, niin varmasti tuntisin eri ihmisiä, enkä välttämättä juuri näitä, jotka ovat samalla luokalla kanssani. 

Liikuntaa meillä on aina A&B, C&D ja E&F - luokat yhdessä, eli siis kaksi luokkaa samaan aikaan, tytöt ja pojat omissa ryhmissään. En voi sanoa, että vieläkään nyt, kun kasiluokkaakin olen käynyt noin kuukauden, että tuntisin kaikkia E-luokkalaisia kunnolla. Itse olen siis F'llä. Nyt on valinnaisaineissa eri ryhmiä, mutta niissäkään en ole tutustunut oikeen kehenkään. Kaikissa kolmessa valinnaisessani (kuvis, kotsa ja musiikki) meinaan on joku kavereistani, niin miksi silloinkaan menisin häiritsemään muita? :D 

Tänä vuonna mulla on rippileiri ym. Tänään oli ilmoittautuminen leirille ja pääsin sille leirille, minne halusinkin. En silti vielä tiedä kuin muutaman muun, ketä on tulossa sinne. Eli toivottavasti viimeistään sillon tulee uusia tuttavuuksia. :) 

Sen verran nyt vielä näistä ihan mahtavista ihmisistä, joihin olen tutustunut yläasteen aikana (hah, kyllä vaan niitäkin oli aika paljon, vaikka tekstistäni on saanut ehkä erilaisen kuvan), niin muutamista on kyllä tullut mulle tosi tärkeitä! Enään en voi sanoa, että mulla olisi vain yksi paraskaveri. Silti olisi kiva tutustua muihinkin, oon huomannut, että niin monet vaikuttaa jo tosi mukavilta! 



2 kommenttia:

  1. Moi Julia !
    Ensinnäkin haluun sanoo, et oot ihan superhyvä lakkaamaan kynsiä !! :D Oon lukenu sun kynsiblogia jo pitkään, ja alusta asti ihmettelin sun taitoo lakata niin hienosti. Haluaisin itekki oppii tekemään niin upeita lakkauksia, mut se taitaa jäädä vaan haaveeks.. :d
    Ja sit nää sun tosi upeet kuvat täällä blogissa ! Näitä on kiva katella, ku osaat kuvata niin hyvin :)
    Tähän postaukseen liittyen, noi sun ajatukset on tosi samanlaisia, mitä mullakin oli yläasteella. Ja nyt, kun oon opiskelemassa Porissa, ihan uusien ihmisten kanssa, oon saanu tutustua moniin uusiin tuttavuuksiin. Vähän kyl ikävöin yläastetta, ku oli niin tuttu ja turvallinen ympäristö ! Eli kyl sitä aikaa jää kaipaamaan, vaik ny voi tuntuu siltä et se on jotenki niin tylsää :)
    Mutta joo, tämmönen stoori tähän väliin, mun on aikasemminki pitäny kommentoida jotain sun blogiin, mut en oo sit vaan keksiny mitää hyvää kommenttia :D Ite oon kirjottanu blogia jo reilut kaks ja puol vuotta, tässä osoite:
    http://onlygirlintheworld-blog.blogspot.fi/

    Kivaa syksyä sulle, terv. naapurisi ! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! :) Heh, kiitoksii! (: En mäkään sillon kuvitellut, kun alotin kynsienlakkaamisen, et osaisin joskus niinkin yksityiskohtaisia ym. mitä nyt sitten on jonkun verran tullu tehtyä, että harjottelemalla mäkin vaan oon oppinut :D
      Niin, mä luulen kanssa, että aika monella on saattanut olla samanlaisia ajatuksia. Ja juu, aika tylsältähän se aika usein tuntuu :D
      Muttahei, kiva kun kommentoit ja mukavaa syksyä sullekkin! :)
      Niin ja muuten, luin blogis alusta loppuun saakka heti näin yheltä istumalta, oli meinaan niin mielenkiintonen! :)

      Poista