keskiviikko 28. elokuuta 2013

New phone

Moikka! Mulla kävi reilu kuukaus sitte pieni vahinko, tiputin vanhan puhelimeni Samsung Galaxy S2'sen vessanpönttöön. Toimi se pari viikkoa kunnolla, kunnes perustoiminnot alkoi lagaamaan entisestään. Parina edellisenä aamuna edes herätyskello ei soinut, mutta onneks heräsin muutenkin suht samoihin aikoihin, kun kellonkin herättämänä. Tänään kävin hakemassa koulun jälkeen uuden puhelimen.



Nokia Lumia 920 punaisena. Yllätys, että punainen. ;D Hankala arvata mun lempiväri. Halusin Windows Phonen ja olen oppinut, että ei se halvin ole koskaan mikään paras, joten päädyin 920'seen. Mitä tässä nyt parin tunnin aikana olen ehtinyt kokeilemaan, niin olen kyllä tosi tyytyväinen! Jospa tämä kestäisi mulla nyt vähän kauemmin, kun tuo edellinen Samsungikin oli vain noin 8kk vanha. 

2 kommenttia: