sunnuntai 11. elokuuta 2013

I want out to live my life alone






Hui ompa aika menny nopeesti! Viime postauksesta on jo muutama päivä. Tosiaan siis, mulla alkoi perjantaina koulu. Ei se sinänsä mua harmittanu mennä sinne loman jälkeen, näki kuitenkin kaikkia kavereita. :) Mulla alkoi nyt siis 8. luokka. 

Eilen olin Köyliön Lallintalolla Rockfest Blizzard tapahtumassa. Myin lippuja muutaman tunnin ja lopun aikaa katselin eri bändejä. Mua harmittaa kun jätin kameran kotiin ja puhelimella otetut kuvat on mitä on. Kuitenkin oli kiva päivä! :) 

4 kommenttia:

  1. Oon koko ajan eläny siinä uskossa että meet 9-luokalle! :O

    VastaaPoista
  2. Sä kyl oot paljo itteäs vanhemman näköne! :D Tai siis, mäkin luulin et oot vanhempi ku 8-luokkalaine! :D Mut oot kyl tosi kaunis!

    VastaaPoista