keskiviikko 7. elokuuta 2013

Hair

Morjesta! Mun hiukset sai eilen ihan uuden ilmeen. Värjättiin ne jo maanantaina kotona takaisin kunnon punamustiksi, oli meinaan jo vähän kulahtaneet ja juurikasvua oli aika paljon. Ennen -kuvassa en ole tehnyt hiuksilleni muuta, kuin harjannut. Lomalla en ole jaksanut suoristaa. 


Tältä ne näyttää nyt sitten parturin jälkeen. :) Oon nyt vuoden käyny samalla parturilla, ja se on ensimmäinen parturi, josta oon lähtenyt kotiin aina tyytyväisenä. Nyt hiukseni leikattiin eri "mallisiksi" ja tykkään näistä tosi paljon! Ei ole koko ajan naaman edessä ja ää, en osaa sanoa muuta kun että tykkääntykkään!! :)

6 kommenttia:

  1. Ihan superihanat hiukset! <3 Siisti toi malli ja väriki :DDd kateus iski kyl heti ku näin noi, leukaki laski alas.



    http://youreyesinmylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. onpa paljo muutosta! :o mut noi uudet käy sullen ihan superhyvin, oot nii kaunis<3 :-)

    erilaisiakynisa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. missä parturissa käyt?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse asiassa mun naapuri leikkaa mun hiukset. :D

      Poista