torstai 9. lokakuuta 2014

STILL ALIVE

Moikkamoi tosi pitkästä aikaa! Tämänkin blogin puolella on ollut nyt tosi hiljaista aivan liian pitkään! Mun on niin monta kertaa pitänyt tulla postaamaan, mutta en ole koskaa muka ehtinyt tai jaksanut, tai ei muka ole ollut tarpeeksi paljoa aikaa. Nämäkin kuvat, jotka tähän laitoin on maannut mun koneella jo ikuisuuden! Mutta nyt vihdoin ryhdistäydyin, osittain siitäkin syystä että pari kaveria on piikitellyt mua tästä. :D
Mutta tosiaan, nyt on koulukin päässyt jo ihan kunnolla alkuun ja kokeitakin on jo ehtinyt olla vaikka millä mitalla! Ja oon yrittänyt niihinkin panostaa ja kyllä siitä jotain hyötyä on tainnut olla. :) Viimeksi oon tainnut olla ihan kunnolla kuvailemassa sillon, kun nämä kuvat on otettu, vaikka oonhan mää metsässäkin useesti pyörinyt, tosin vain lenkillä. Nyt mun on taas tehnyt mieli mennä kuvailemaan, mutta sitten on vaan iskenyt laiskuus ja oon jäänyt kotiin. :( Mutta nyt aijon yrittää taas olla aktiivisempi täälläkin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti