maanantai 20. lokakuuta 2014

Dancing on the path and singing now you got away

Moikka! Oon niin monet kerrat yrittänyt kuvata lintuja meidän kotipihassa, mutta siitä ei oikeen ole tullut mitään, kun niitä pikkulintuja ei meidän pihassa kauheasti ole, tai ei ainakaan ole sekuntiakaan paikallaan, että ehtisi nappaamaan kuvan. Muutamasta olen yrittänyt ottaa kuvaa naapurin puolelta. Tänään kuitenkin käväsin mummilassa kameran kanssa, ja siellä niitä pikkulintuja oli tosi paljon! Siellä on lintulauta, joten luonnollisestikkin linnut käy siellä syömässä ja mä ehdein saamaan tosi paljon kuvia! Kaikki ei kuitenkaan ihan onnistunut, vaikka aluksi kameran pikkunäytöltä saattoikin näyttää hyvältä. 

Tänään oli mun syysloman eka päivä, jos viikonloppua ei lasketa. Suunnitelmissa olis mennä huomenna käymään Ikeassa äitin kanssa ja torstaina laivalle Mintun kanssa. Loppu loman otan varmaan vaan ihan rennosti kotona, eikä ens viikolla tarvitse mennä vielä kouluun, koska mulla on tetti. :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti