keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Uutta ja vanhaa Conversea

Morjesta! Oon tässä jo jonkin aikaa miettiny uusien Conversejen hankkimista, kun noi vanhat alkoi olla jo vähän rikki ja pienet. Onhan ne ollut mulla käytössäkin jo 4 vai 5  vuotta, en nyt ole varma. Siitä syystä alkoi olla jo vähän pienetkin. Oikeestaan ollut jo tosi kauan, en vaan ole halunnut ostaa uusia, kun mun mielestä kuluneet Conssit näyttää jotenkin kivemmilta. :D 
Jossakin vaiheessa mulla tais olla aika pitkä tauko näiden käyttämisessä. Tuntuu oudolta, että kyllästyin mun lempi kenkiini. 
En edes muistanut, että näissä vanhoissakin oli joskus ollut ihan kunnon puhtaan valkoset nauhat... :D 
Nää uudet on varmaan taas sit siihen saakka käytössä, kun alkaa kulumaan puhki jostakin tai muuten olemaan niin risat, ettei niitä voi enää käyttää. Vielä en kuitenkaan ole niitä ulkona käyttänyt, vaan taidan odottaa kevääseen. :)

2 kommenttia:

  1. Etkö jo ollu kyllästyny mustiin? :) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Een, jossakin vaiheessa kyllästyin vain niihin niinkuin kenkinä :D mut tykkään vaan noista perus mustista, kun ne sopii niin monen kanssa :)

      Poista