maanantai 10. helmikuuta 2014

JULIA 15 VUOTTA

Moikka moi! Mulla oli eilen synttärit, nyt oon sitten jo 15! En kauheesti ottanut mitään kuvia, mutta tässä nyt silti parit kuvat mun joistakin lahjoista. Sain siis Marc Jacobsin Dot hajuveden ja aah, tykkään tästä niin paljon! Sitten sain tuon uusimman muumimukin, Toven juhlan. Se on kuitenkin ilmeisesti ilman niitä reunassa roikkuvia silmälaseja. Mukissa oli Julia karkkeja, yllätys. :D Sitten sain vielä sellaiset ihanat vaaleanpunaiset Merimuumi lakanat. En edes tykkää vaaleanpunaisesta, mutta silti halusin ne lakanat. :D Ja sitten tuli vielä rahaa. 

Nyt mulla olis muutamakin postaus jo mielessä, tarvitsen vain jostain ylimääräistä aikaa toteuttaa ne. Huomenna mulla on taas kahdeksan tunnin koulupäivä, enkä varmaan millään jaksa sen jälkeen edes avata konetta, joten katsotaan jos vaikka keskiviikkona ehtisin. :) Mutta nyt lähden lenkille, moimoi! 

1 kommentti: