maanantai 27. tammikuuta 2014

Uutta hiusta!!

Moikkamoi! Hiustyyli muuttui taas jonkin verran. Idea lähti siitä, kun edellisviikon perjantai-iltana sain idean värjätä koko pään mustaksi. Ennenkin oon kyllä miettinyt, että jos olisin värjännyt punaisen osan tummemman punaiseksi, mutta sitä en koskaan toteuttanut. Lauantai aamuna kävin kaupasta hakemassa värin ja iltapäivällä värjäsin. Tai no, äitihän sen värin mun päähäni laittoi. :D Siinä samalla sitten äiti ehdotti mulle, että voisin hankkia pidennyksetkin ihan vaan mun kampausta rippijuhliin ajatellen. Noh, sunnuntaina sitten tilasin Dream Hairilta mustat 60 cm pidennykset ja torstaina ne tuli postissa. Pituutta niillä olikin sitten 68 senttiä! Leikattiin niistä pois sen verran, että ne on nyt suurinpiirtein sen 60 senttiä, koska mun mielestä ne oli vähän liian pitkät. :)
Nyt kun oon näitä mustia hiuksia tässä jo reilun viikon kattellut, niin oon tullut siihen tulokseen, että kyllä tummat hiukset sopii mulle paremmin, kuin punaiset. 

4 kommenttia:

  1. ihanat ! <3 meijä blogissa on muuten synttäriarvonta menossa ! käy osallistuu (;

    erilaisiakynsia.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Ihan kivan näköset, vaikka nuista huomaa heti ettei oo omat hiukset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, koulussa mulle on sanottu että yleensä heti huomaa jos on pidennykset, mutta noista ei ilmeisesti niin hyvin erota. Vaikka onhan niillä aika paljon pituutta. :D

      Poista