sunnuntai 26. tammikuuta 2014

I still got some respect for you in the end

Morjesta! Aika on kulunut taas ihan mun huomaamatta niin, etten ole tänne kerinnyt postaamaan mitään! Viime viikko kyllä olikin mulla sen verran kiireinen, etten tiedä missä välissä olisin ehtinyt kuvaamaan jotakin.

Maanantai meni ihan vaan läksyjä tehdessä ja siivotessa. Tiistaina mulla olikin sitten kahdeksan tunnin koulupäivä, joista olin koulussa vain 7, koska neljältä piti olla autokoululla, kun teoriatunti mopokorttia varten alkoi. Keskiviikkona pääsin koulusta jo yhdeltä ja illalla oli rippikoulua. Torstaina oli ihan normaali kuuden tunnin koulupäivä, jonka jälkeen ehdein vain piipahtamaan kotona, kun taas piti mennä autokoulun penkkiin istuskelemaan ja toki kuuntelemaan opetusta. Onneksi teoriatunnit ja rippikoulu eivät menneet päällekkäin, kun samalle viikolle sattuivat! Perjantaina olin koko päivän kotona ja siivoilin taas vähäsen. Onneksi ensi viikko ei ole ihan samanlainen. ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti