tiistai 8. lokakuuta 2013

Postin tuomisia






Moikka! Viime postauksesta onkin taas jo aika paljon aikaa, kun sanoin, että yritän postata mahdollisimman usein. En aina vaan ehdi koneelle, tai laittamaan kuvia sinne. 

Perjantaina mulle tuli postissa tommonen aika ohut talvitakki Emp'ltä. Ei siis mikään hirveän kylmän sään takki, menee ehkä vielä just ja just kymmenen pakkasasteen kelillä. Että toinenkin, vähän paksumpi takki olis vielä kiva jostain löytää! Tosin, jos en mistään löydä niin kyllä mun viime vuotinen Vero Modan maihari sitten kelpaa. 

Eilen tuli paketti Ellokselta, jossa oli mun talvi Conssit. Näistä mulla ei oikeestaan oo mitään muuta sanottavaa, paitsi että tykkään kyllä tosi paljon! Mun noi ihan normaalitkin Converset on kyllä mustat, mutta mustia vaatteita on niin helppo ostaa, kun ne sopii kaiken kanssa. 

Kivat illat kaikille, mä vietän loppuillan kemiaa lueskellessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti