keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Huoneeni





Moikka! Oon vihdoinkin päässyt eroon mun viimisestäkin pinkistä seinästä, jes! Nykyään valkoisina olevat seinät maalattiin jo viime talvena ja tumman harmaa viime viikolla. Huonekalut on ollut jos jonkin näkösessä järjestyksessä, edellinen järjestys pysyi vaan kuukauden, mutta näin on ollut jo vajaat kaksi kuukautta! Nykyään yritän siivota tarpeeks usein, niin mun huone ei enään hetkeen ole ollut niin sekanen, mitä se joskus on ollut. :D 
Jos jollain on kysyttävää mun huoneesta niin saa toki kysyä! Ja kertokaahan millasia huoneita teillä on :) 

5 kommenttia:

  1. ihana huone! missäs kynsienlakkaus nurkka on? ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!:) kaikki mun kynsitarvikkeet täyttää ton telkkarin alla olevan laatikoston ja lakkaan ihan vaan sitten tossa koulupöydän vieressä :D

      Poista
  2. Älyttömän hieno huone!;) Ihan kuin suoraan jostain sisustuslehdestä!!

    VastaaPoista
  3. Hyvä sinä,on tosi kaunis ja siisti.

    VastaaPoista