keskiviikko 6. marraskuuta 2013

Sometimes I'm wondering why you look me and you blink your eye


Moikka! Tänään oli ihan ok päivä koulussa, kun pääsi jo yhdeltä, vaikka joutukin menemään kasiks. Nyt taas jo tulee hirveen aikasin pimeää, mutta kun pääsin jo sillon yhdeltä, niin ehdein kuvaamaan vedessä uiskentelevia ruusuja luonnonvalossa.

Oon vissiin ihan unohtanu mainita, että sain vajaa kaks viikkoa sitten mun Lumiani takasin, vaikka ehkä joku tarkkasilmänen bongas sen jo mun huonepostauksesta. :D Ei toi puhelin siltikään ihan kunnolla pelitä. Mun mielestä mun kuuluis saada jo uus, kun ei korjauksenkaan jälkeen toimi. Onko teillä mielipiteitä asiaan liittyen?

2 kommenttia:

  1. Lumiat on ihan huonoja puhelimia!:D Tosi kiva blogi sulla ja oot kaunis:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän :D muuten ois tosi hyvä puhelin, jos ei valittas sim-kortista. Kiitti paljon! :)

      Poista