sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Sylje sinun kapinasi vasten mun kasvojani





Huomasin just, etten osaa hymyillä kameralle silloin, kun joku kuvaa mua. 
Heiippa!  Me oltiin tänään Turussa mun serkun kaksvuotis synttärijuhlissa. Itse juhlista mulla ei nyt kauheasti ollut mitään kuvia, enkä niitä sitten tänne edes laita. Käytiin siellä sitten kävelemässä vähän ja mä otin pari kuvaa. 
Mun oli aivan pakko laittaa sitten tosta mun tän päiväsestä asusta kuva, koska se ei oo yhtään mun tyylinen tai mun makuun. :D Oikeasti, en muista koska viimeksi oon käyttänyt noita mun turkooseja farkkuja, tai pitsistä t-paitaa. Syynä siihen, että ne vain on lojunut vaatekaapin pohjalla on se, etten yksinkertaisesti tykkää niistä (älkää edes vaivautuko kysymään, että miks mä sitten oon ostanut sellaiset, se oli päähänpisto) :D  Laukku on kuitenkin ihan uusi, ostin sen keskiviikkona Raumalta ja ajattelin ottaa sen nyt syksyllä koululaukuksikin. Siinäkin olin kahden vaiheilla, että ostanko vai en. Sitten ei olisi ollut miettimistäkään, jos niitä olisi ollut mustina, mutta ne oli loppu. Olishan niitä ollut kirkkaanpunaisiakin, mutta se ei sit taas sopisi kaiken kanssa. Punainen on meinaan mun lempiväri. :) Mutta nyt mä taidan mennä jatkamaan mun farkkutakkiprojektia, hyvät yöt kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti